Visions – Tom Barabas

PAINTING : Yuri Obukhovsky

PAINTING : Yuri Obukhovsky

PAINTING : Yuri Obukhovsky

PAINTING : Yuri Obukhovsky

Painting  Yuri Obukhovsky

PAINTING : Yuri Obukhovsky

PAINTING : Yuri Obukhovsky


Descoperă mai multe la Gânduri rebele

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

6 gânduri despre „Visions – Tom Barabas

  1. Minunate creatii artistice, în care lumina sufleteasca este transpusa pe pânza în culorile calde a lunilor de vara. Merci beaucoup, drag Albatros superb si misterios ! 🙂
    O seara si o duminica binecuvântata cu bucurie, liniste si iubire absoluta !

    Apreciat de 2 persoane

    1. Pai chiar tu poti fi o „Luna”, noua, plina si/sau eclipsata. Si mie mi-e tare draga Luna, înca din pruncie. O admiram în timpul noptilor de vara senine, înconjurata de stelele superbe, iar zilele în care Soarele dogorea nemilos, ma ascundeam la umbra si la izvorul de apa vie reconfortant si racoros. De ce sa nu-ti pictezi autoportretul, iar alaturi, Soarele care sa te scoata din eclipsa ? 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. Da, o lună eclipsată de Saturn sau Jupiter, nu? 🙂
    Apropo de copilărie, mai precis de anii din liceu…
    Având clădirea liceului în construcție făceam orele în alt liceu, dup-amiază, cum toamnele erau mai lungi, seara când mă întorceam acasă, cerul era plin de stele, frumoase, nu zic, nu, dar îmi impuneam să nu-mi placă, mi se părea că devin romantică, stare pe care o percepeam ca vulnerabilitate, la temperamentul meu de băiețoi trăsnit. :)))
    Acum, m-am mai domolit… 😉

    Apreciază

Comentariile sunt închise