Citatul zilei de 22 Mai

De ce să adoptăm o mentalitate simplă? Pentru că Simplitatea este frumusețe. Simplitatea este antiteza stresului. Este calm. Liniștit. Autentic. Fără efort. Direct. Gretchen Stewart


Descoperă mai multe la Gânduri rebele

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

5 gânduri despre „Citatul zilei de 22 Mai

  1. ,,Am pierdut multe…Dar am învățat să păstrez într-un colț de suflet lucruri pe care să nu mi le poată lua nimeni. Le-am pitulit bine de ochii lumii. Mi-am pus deoparte demnitatea, în altă parte credința, într-un loc puterea de a renaște mereu, într-un colțișor mi-am ascuns copilăria și într-un altul iubirea.Le păstrez la loc de cinste, în cămăruțele inimii mele. Ce am pierdut? Destule! Dar nu mă simt săracă. Am în inimă comori!”___♥️_~Iustina Țalea~

    Apreciat de 1 persoană

    1. Oamenii care te aștepți să-ți fie alături în cele mai importante momente din viața ta, sunt adesea preocupați cu altceva. În aceste momente te simți inevitabil singur și uitat, chiar dacă în jurul tău roiesc o mulțime de alți oameni.

      Atunci când totul se prăbușește în jurul tău agață-te de ultima speranță. Atunci când o pierzi și pe ea ești ca o barcă în mijlocul oceanului. E greu să mergi înainte fără nici o speranță.

      Cred că, de fapt, absolut nimic nu este atât de simplu precum pare. Socoteala de-acasă nu se potrivește aproape niciodată cu cea din târg, rănile nu se vindecă niciodată ușor sau nu se vindecă deloc, prietenii vin și pleacă pe neașteptate, lacrimile de bucurie se transformă uneori în lacrimi de tristețe și invers, ca totul să aibă un echilibru.

      Sinceritatea poate fi o armă cu două tăișuri și de câteva ori e posibil să te rănești chiar tu cu ea, căci oamenii preferă o minciună ambalată frumos, decât un adevăr servit la rece, cu toate că fiecare susține contrariul.

      Nimic nu mai pare la locul lui. Cred că acesta este motivul pentru care ne simțim uneori pierduți, pentru că locul nostru nu mai pare demult al nostru…

      Autor Iustina Ţalea Dinulescu

      Apreciat de 1 persoană

Comentariile sunt închise