Caut…

Caut, caut, caut
acele amintiri îngrămădite
prin sertarele vieții
printre fotografi și tot felul de hârtii…

Nu știu ce caut
poate scotocesc după trăiri
pe care nu le-am trăit
și mi le doream.

Dau doar de file albe
în căutarea-mi febrilă după o culoare.

Văd doar vise stinghere
de copil rebel și nesupus
care a creat necazuri
prin libertatea lui de exprimare
bucurându-se de orice rază de soare
fără a înțelege că firea-i rebelă
a creat distanțe.

Și când mă gândesc
n-am vrut nimic, nimic,
decât să fiu un copil iubit de mama
dar nu m-am gândit că-i atât de greu.

Ce ți-aș mai putea spune mamă?
Te-am iubit mereu tăcând
uneori plângând…


Descoperă mai multe la Gânduri rebele

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

4 gânduri despre „Caut…

  1. Pe lângă amintiri rămâne iubirea.
    Ai grijă de tine. Știi că se spune că dacă noi plângem aici, ei suferă, dincolo? Tocmai pentru că ne iubesc și-i întristează durerea noastră.
    😘

    Apreciat de 1 persoană

Comentariile sunt închise