Dorința săptămânii ce începe

În această săptămână voi fi: Vis rămas neîmplinit, puf gingaș de păpădie, spirit liber ne-ngrădit, gând nebun și sofisticat în… poezie. Sunt portret cuminte, pictor visător, încercând fără cuvinte să mă-nălț în zbor. Nu știu dacă reușesc, dar la început de săptămână, asta-mi doresc.😇😉


Descoperă mai multe la Gânduri rebele

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

5 gânduri despre „Dorința săptămânii ce începe

  1. O  alta …RUGĂCIUNE 

    De multe ori gândim, dar nu gândim, 

    Pe gânduri stăm, dar ne pripim 

    Căci gândurile ce le avem, sunt ale noastre

    Și sunt deșarte, goale și chiar proaste,

    De am gândi cu gând dumnezeiesc,

    Ce ar fi pe lumea asta așa firesc

    Nu am iubi cu așa înverșunare 

    Ci am avea dezgust și chiar oroare.

    Dar noi suntem lumești, nu suntem sfinți,

    Avem un suflet rău, suntem săriți din minți,

    Venim la Tine, Doamne, doar Tu ne curățești  

    Și prin a Ta putere, te rog, să ne sfințești, 

    Să ne dai ură, greață de tot ce-i pământesc, 

    Să căutăm, s-alegem doar ce-i duhovnicesc.

    Îți mulțumesc, Părinte, pentru al Tău Duh preasfânt  

    Care încă se vede că este pe pământ 

    Și caută să mustre pe cei care greșesc, 

    De aceea, Doamne Sfinte, eu, iar, îți mulțumesc.

    Te rog, Doamne, privește la robul care sunt

    Căci fără Tine corpul îmi este doar pământ, 

    Căci fără Tine trupul e numai putrezire,

    Prin Tine și la Tine există nemurire.

    Te rog, Doamne, mă iartă prea multe îndrăznesc,

    Dar doar cu Tine, Doamne, eu pot ca să vorbesc

    Căci Tu, orice am face, ne ierți și ne iubești 

    Și zi de zi iubirea-ți la noi Tu o reverși.

    Autor Emilia Dinescu         

    Apreciat de 3 persoane

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.