Detașându-mă de gândurile banale

Privind cerul colorat, între apus și răsărit, gândit, boabe de rouă în visare, la răsărit, împletind culori de dragoste la asfințit, iubirii dăruindu-i vârtej de fiori, detașându-ne de gânduri banale, devenim visători în culori stelare și raze de solare în grădina vieții ce ne dăruiește rouă și flori sub forma unei șoapte indiferent dacă plouă sau ninge.

Exist cu prima palpitație a inimii, uneori, respirând în culori prin palma orizontului, o rază plină de culori ce se răsfață-n adieri de sunet și viori…

Alteori, când cred că-i vreme bună, din senin, norii se-adună și se iscă o furtună-n gânduri de-mi strică tot orizontul viselor-culori.

În final, echilibrul îmi devine frate și totul intră în normal, bucurându-mă că mai sunt în viață, fără a mai complica trăirile simple, căci, fiecare vârstă are frumusețea ei.


Descoperă mai multe la Gânduri rebele

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

3 gânduri despre „Detașându-mă de gândurile banale

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.