O să te recunosc

Am călătorit prin univers de secole
uneori împreună și alteori separați.
Am plâns absența în trecere a celuilalt
ascuns în spatele soarelui
unei galaxii îndepărtate.
Am râs împreună
agățat de coada unei comete
și ne-am iubit timid după o nebuloasă.
De o mie de ori ne luăm rămas bun
și încă o mie ne întâlneam,
și de atâtea ori treceam
unul pe lângă altul
fără să ne recunoaștem.
Vremurile sunt mai scurte
și evoluția se apropie de sfârșit,
poate că asta e ultima noastră călătorie.
Sunt aici, stând pe această planetă mică
așteptând ca universul să decidă.
Te voi recunoaște, îmi amintesc lumina ta,
parfumul tău,
și-mi amintesc esența ta,
care este de asemenea a mea.
Ne putem întâlni din nou în acest plan?
Sau poate este o călătorie de întoarcere,
ca sferele călătorind în grabă peste galaxie,
și acolo împreună vom juca ca-ntotdeauna.
Să vedem cine ajunge primul acasă?

Autor Enrique Montila


Descoperă mai multe la Gânduri rebele

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

16 gânduri despre „O să te recunosc

    1. Când lumina splendidă a unei noi zile îți încântă cu albastrul cerului larg, sufletul, fiind liber se răsfață-n pomul plin cu flori al iubirii… Dragostea fiind Divinul!

      Cuando la luz espléndida de un nuevo día te deleita con el azul del amplio cielo, el alma, siendo libre, se entrega al árbol lleno de flores del amor… El amor siendo lo Divino!

      Apreciat de 1 persoană

    1. Mulțumesc pentru comentariu și pentru frumosul clip pe care ni l-ai dăruit!🙏
      Îți doresc o seară frumoasă și un sfârșit de săptămână plin cu bucurii și multă iubire!🤗💌✨😇🌲🍀

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.